[Polska]System informatyczno-telekomunikacyjny
UNICALL CTI jest systemem informatycznym ??cz?cym infrastruktur? telefoniczn? z systemami komputerowymi dzia?aj?cymi w sieci LAN firmy. Dzi?ki zastosowaniu UNICALL CTI mo?liwa jest dwustronna komunikacja pomi?dzy central? telefoniczn? a systemami informatycznymi.
Do podstawowych zada? systemu UNICALL CTI nale?y:
o zestawianie po??czenia pomi?dzy pracownikiem firmy i jego rozmówc?,
o przesy?anie do systemu informatycznego pe?nej informacji identyfikuj?cej rozmówc? tj. numer telefonu na jaki dzwoni? oraz numer identyfikuj?cy rozmówc? w celu wywo?ania odpowiednich mechanizmów, np. obs?ugi klienta lub partnera firmy, takich jak:
+ wybór w?a?ciwego pracownika do obs?ugi tego zadania;
+ wybór adekwatnego dla danego projektu programu obs?ugi;
+ przywo?anie na konsol? pracownika historii dotychczasowych kontaktów firmy z jego rozmówc?;
o przesy?anie do systemu informacji o aktywno?ci kana?u telefonicznego na terminalach wszystkich u?ytkowników systemu w celu umo?liwienia systemowi dokonania wyboru odpowiedniego pracownika do realizacji zadania bezpo?rednio przed rozpocz?ciem jego wykonania (zaj?to?? konkretnego pracownika);
o wstawianie na ??danie systemu telefonicznych zada? wychodz?cych do kolejki zada? znajduj?cej si? w centrali telefonicznej (contact center),
o kontrola statusu zaj?to?ci wybranego pracownika tak, aby by? on w stanie zrealizowa? zadanie pochodz?ce z innych, poza telefonem, kana?ów komunikacji (np. internetowych);
o sterowanie systemami Voice Mail i IVR (Interactive Voice Response) poprzez przekierowanie po??czenia z rozmówc? do tych systemów w dowolnym momencie trwania po??czenia. System UNICALL CTI jest równie? odpowiedzialny za powrót zadania z tych systemów.
Kompletna infrastruktura systemu UNICALL CTI obejmuje:
o telefon (z klawiatur? tonow? lub dzia?aj?cy w sieci z integracj? us?ug ISDN);
o abonencki system komutacji PABX lub publiczn? sie? telefoniczn? PSTN;
o lokaln? sie? komputerow? LAN;
o komputerow? baz? danych (np. dot. produktów i klientów firmy);
o w?a?ciwy serwer komunikacyjny CTI;
o terminal PC;
o dedykowane aplikacje do realizacji wyspecjalizowanych us?ug - dzia?aj?ce zarówno na serwerach bazodanowych, jak i w systemach komutacji lokalnej PABX.
Korzy?ci z zastosowania UNICALL CTI w firmie:
o automatyzacja, usprawnienie pracy organizacji
o podniesienie efektywno?ci komunikacji firmy z klientami i partnerami
o mo?liwo?? integracji z wieloma systemami - dost?p do nowych funkcjonalno?ci i kana?ów komunikacji
Dodatkowe informacje:
Model/Numer produktu: | UNICALL CTI |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Kategoria: Informatyka -> Wdra?anie systemów komputerowych
Webtel - Interactive Solutions
|
Ulica: | M?ynarska 42 |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-171 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 2574300 |
Faks: | +48 22 2574301 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Ratajewski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 2574326 |
|